back too school

måste säga att jag är väldigt, väldigt trött idag.
men kan ju bero på att jag jobbat hela helgen, 8-17
och dom har varit hetsiska, haha! Med hundar & allt som hör till.
Fel musik, människor som saknas, hundar som saknas, felskrivningar i mina papper.. etc etc.
skulle kunna fortsätta i evighet känns det som q; haha, men det ska jag inte, I promise.
Annars har det varit en lyckad helg, trots att jag hellst inte velat varit där.
Men man ska ju göra det bästa av situvationen, och det tycker jag ja lyckades med.
Tack pappis som skjutsade mig till örebro <3

imorgon börjar skolan på allvar.
shemat ser väll sådär ut? än så länge, men den ändras ju som sagt typ 100 gånger?
Nej usch vad jag klagar. (a)
bara gå till skolan imorgon med ett stort fett smajl (y) right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0