i miss you love,

och nu har första skoldagen på vecka nr 2 börjat.
kan bara berätta att jag är hur trött som hällst.
men thats life!
och dagen började inte helt kanon idag. Hade sovmorgon, som varje måndag.
men när jag skulle gå till bussen, hittade jag inte mina nycklar!
panik! så letade igenom hela huset. Sen när jag insett att jag inte hinner med
bussen och ringt min underbara morfar som skulle komma och låsa men
även skjutsa mig till tåget, så kom jag genast på vart nycklarna var. suck
men det är väll så det brukar vara. haha-aa
sen när jag kom till skolan börja jag första lektionen med matte, kul.
nej hade inte huvet i rätt form för att tänka ordentligt.
sen när hon berättar hur fort vi ska göra kursen börjar ja inse
det här kommer aldrig och gå xD

imorgon börjar mitt individuella val, blomsterbinderier.
hoppas det blir massa kul! :)
sen är matten & engelskan inställt på fredag, hoppas jag inte behöver
komma bara för en ända lektion. men vi märker väll..

Måste säga att jag saknar min älskling en massa massa mycket!
men på fredag blir det bio och en massa mys med han :)
åh, hjärta
längtar en väldans massa, jag älaksr dig verkligen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0