sweet dreams are made of me ;)

åh va trött jag är.
Mh, nu har vecka två gått av mina skoldagar.
Börja sakta men säkert, vänja mig med att gå upp tidigt & komma hem sent.
Usch, skulle bara vilja klaga och grejer, men man ska väll hålla humöret uppe


I helgen ska jag till min bus
, usch va jag saknar dig älskling!
Vi ska ha en helmysig helg , bara han & jag :)
iaf är det så planerat, men han har ju sina egna små planer.
Bio imorgon, Batman :) hört att den är bra ?


Är ledig imorgon, för har två inställda lektioner & fick jobba hemma
på mikrobiologin, tack för det Anki :)
Räckte gott och väl med en heldag Projektarbete, usch va man kommer få slita.
Har valt att skriva om Sjukgymnast / Djursjukgymnast.
Blir nog najs, eller nå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0