kvinnersta dagarna,

okej, sitter och väntar på att tabletten ska börja värka. För just nu skulle jag bara vilja gråta!
Mitt knä har blivit helt fucked up :/ gör hur ont som hellst och bara viker sig när det själv känner
för det.. Sådär lagom kul? Mh & som plus i kanten har jag extremt ont i magen, känns som jag
blivit kall eller någonting liknande. observera att det är mest synd om mig idag!

Igår vart det beach rocken en liten liten sväng.
Åkte in med ann efter nio tio nån gång. Betalade inträde och gick in till tjejerna,
som redan var där.Mh, va ju inte direkt så kul?! Så gick runt där i kanske en kvart,
kanske lite till, sen hade Stinis tjatat till sig oss att gå till Donkis, och där spenderades
resten av kvällen. Jag hade faktist kul, trots allt :)
Men det kan ju bero på att ni är bäst flickor ;)

Dagen idag började 7 imorse då jag vart upphämtad i arboga, för att åka till skolan.
Tog emot att gå upp imorse för att åka till skolan på en lördag?! Men är det obligatoriskt
så är det. Och får som sagt en veckas lov så ah.
Har haft hand om hund-parad av  olika rastyper & hundsports uppvisning.
Gick bra fast allt var kaos! Med halta hundar och hundar som kom i sista sekunden och
allt annat som hände.Jag var då speaker, och fattar inte hur jag våga. Det var tjockt med folk!
haha, antar att jag får sluta klaga på att jag inte törs läsa upp inför klassen nu?
eller dethär kanske räknas som en annan sak?
Imorgon kommer inte malin heller, så blir för mig och gå med headset:et hela dagen, cooling lixom.
Mh men jag borde väll få lite sömn nu när tabletten värkar. Har ju bara sovit sen juag kom hem.
Som var runt fem (a) Var ute med Luddis vid tio sen pratat med babe som är på piratfest i stockholm.
Där även jag skulle vart om jag inte hade haft Kvinnerstadagarna just den här helgen,
men så är det väll alltid. Antar jag iaf.
puss&godnatt

P.S I LOVE YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0