8 månader :)

usch vilken hektisk vecka.
och jag vet inte vad det är för sjukdom som går? men vart är alla.
Eller är det jag som missat något som vanligt :k
man vet ju aldrig, men ändå.

Prov i måndags och det gick väll bra?
Inlämning av sköldpaddsarbetet imorgon, så kämpar med det nu. haha
Sen hund-diagnos imorgon. Men jag har inte pluggat, kan jag så kan jag.
Om inte så är det lektionerna som gäller. Gör mig inget :)

På fredag är det lucia, så ska jag in till skolan och göra nationellt prov.
Roligt när jag trodde jag var ledig.. Men nej bara vi som har engelska som har skola.
Annars frivilligt om man vill se vår lucia föreställning, som ändå aldrig är bra.
Men le och se glad ut.
Ska nog träffa beckis på kvällen, mabe the girls too? Happyhappy, lixom.

Mh och på religonen har vi börjat med etik och moral.
Där jag ska skriva ett arbete.
Jag valde då att skriva om kvinlig könsstympning.
Fy faen va hemskt!

Bort med alla sura miner nu för today har jag och babe 8 månader :)
grattis till oss tycker jag! Mycket glad är jag :)
jag älskar dig! ♥
Det betyder även att det inte är långt kvar till Thiland!
Där vi för övrigt firar ett år, så ni kan ju räkna ut när jag är där ;)
Ska bli mutcho roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0