lucia morgon :)

godmorgon :)

igår vart det riktigt mys hos beckis, med stina och elma.
det tackar jag mycket för!
synd att inga andra kom? Men ah :)
nej idag ska jag jobba börjar 12.00, det kommer bli kul..
haha, money money money ;)
sen kanske babe kommer ? :) hoppas!

jag har nästan panik. Jag vill ha någonting att se fram emot,  något att längta efter.
något som jag vet skulle bli riktigt kul, inte bara hoppas att det blir lyckat.
jag saknar gamla vänner, som man umgicks med jämt förut men knappt hör av nu.
jag vet inte vad det är jag längtar efter? men hoppas det händer snart, snälla!


Kommentarer
Postat av: -

du är inte så duktigt på att höra av dig du heller.

2008-12-20 @ 13:56:11
Postat av: Anonym

okej?

2008-12-28 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0