nyårsafton :)

kan ju inte direkt säga att jag kommit på nå nyårslöften,
men jag får banne mig se till att skaffa mig några till 12 slaget!
denna kväll blir spenderat hemma hos robban med folk :)
hoppas på en trevlig kväll, trots att jag sprungit & blivit sjuk!
hur kan man lyckas så bra som jag? och elma då förståss ;)
det här året har varit helt okej :)
men jag har höga förväntningar om nästa år!
2009 ska bli underbart?
jag menar thiland 3 vckor, bal , studenten? vad kan gå fel?
allt förståss, eftersom det är mig vi pratar om ;p
men nu ska jag kila, ska snart på middag med robbans föräldrar ;)

gott nytt år & god fortsättning!

vi som inte hinner ses i år, får vänta till nästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0