snart jul :)

idag var en sån här allmänt jobbig dag.
men nu är jag hemma & trött & vill sova.
ska baka chokladbeskvier senare med mamma :)
hade prov i djursjukvård-artspecifika sjukdomar, kul liv.
och ja jag vet att jag har fel ;k kul när alla berättar vad dom svarar
och jag är den ända som svarat något annat. haha underbart
men vart julbord idag, dock inte lika bra som förra årets!
slutade tidigt, gick en sväng på stan åkte till arboga & sola sen tog bussen hem.
nu är jag trött (a)

igår beställde jag studentmössa.
när kommer den om jag får fråga xD
förstog ingenting av dendär sidan!
men blir nog bra ;p hoppas den passar!
nu längtar jag bara till bal & studenten.
ett halvår kvar, lite läskigt ändå.

i helgen ska jag jobba fredag,lördag,söndag.
hej jag har inget liv :)
men om det händer nå kul på lördag är jag intresserad!
saknar dig robbis babe! ses på måndag :) <33

jag vet att vi är coola (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0