frejdag

vaknade idag och gjorde inte så mycket mer än att fixa mig,
sen var det dax att åka och jobba. gick väll inte så jättebra,
var helt slut & då mest i huvudet. så hängde inte med , eller jo. men nej .. ah iallafall.
pappa kom och hämtade mig fyra så åkte vi till överskott där pappa skulle
ha en pressänning, som vi kan lägga¨på tamburen som är helt öppen nu :k
haha, fett varmt där inne ;) men tur att vi har två dörrar :k hah
nu sitter jag här i min ensamhet, tråkigt & sant.
kanske kilar över till ann & kikar film eller något :) men vi får se.
annars blir jag bara hemma.

babe kom hem idag :) vill ha han här så han slipper vara så sur.
tror säkert jag skulle kunna muntra upp honom på något vis (a)
trots allt är det tack vare mig han är sur. kunde lika gärna vara jag
som är men jag orkar inte bråka. just let it be, så hoppas jag du är på
bättre humör om ett tag. call me then love.
jag älskar dig, från djupet av mitt hjärta.
alltid, även nu när jag är lite irreterad just nu.
så finns jag alltid här :) babebus ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför står de frejdag?:P

2008-06-27 @ 20:03:31
Postat av: alexandra

men det är ursprungsnamnet för fredag, frejs dag. så jag vet inte, haha (a)

2008-06-27 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0