fredag

helg och jag är hemma. måste säga att de är skönt, ha-ha :D
imorgon blire party! kulkul ska det blir :)
tråkigt att de inte blir att träffa babe på ett tag men loove you 
trött som faen är jag, har tagit ett glas vin. ha-ha
jag kan seriöst inte dricka röd vin, somnar typ :k
dessutom skulle den smaka hallon & persika, men ikke.
besviken vart jag :(
hoppas på bättre vin imorgon, då blire hallonbåtar & lakris. spännande

var hos tandläkaren idag, en otrevlig sådan.
usch, fett arg blev jag (a)
men provet gick kanon och besviken om det
inte blev minst ett vg :)
inte ofta jag känner så men dethär med hygien och
bakterier, det kan jag !

nej nu ska jag mysa med familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0