fredag

vaknade imorse och var lite sissådär halvseg.
Hade sovit på någe annorlunda vis också, så vaknade med hur ont i ryggen som hellst!
och även ont i magen, som om ryggen inte skulle vara nog!
menmen, efter en ipren vart allt plötsligt mycket bättre. tack för att värktabletter finns.
Så gick upp vid en 11 imorse, satte mig vid tv:n och såg allmänt död ut.
sedan tog jag en dusch, gjorde iordning mig och så åkte vi in till eskilstuna och shoppade.
Det blev tre par skor, en schal,ett par röda trekvartsslånga jeans med hög midja,
en t-shirt ärmad tjock-tröja och en body. jag måste säga att jag är väldigt nöjd!

elma hittade också en mass, tre par skor hon med (då det är tag tre skor och betala för två),
sen en gul jättefin spetsklänning och en kjol. bra smak har bruden må jag säga, haha
så åt vi på max med, gottie-gottie
nu sitter jag här hemma som en soffpotatis igen. skönt, tycker jag .
ska bara ta det lungt idag, önskar att robban var hemma så jag hade kunnat myst med honom.
men jag får klara mig själv ända till på söndag, om inte längre.
beroende på hur trött han är när han kommer hem?

imorgon bär det av hem till sara, vi ska träffas flickorna och grilla. kanske försöka oss på
något roligt spel och så vidare. mycket trevligt, må jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0