lördag

vaknade imorse av mina två katter. dom skrek som jag vet inte!
sen ville båda ligga hos mig, men nej dom kunde inte ligga där
samtidigt. ha-ha
men-men, ja-ja. Lyckades somna om och sov iaf till halv tolv.
skönt var det :)
sen var det bara, att upp & hoppa med humöret på topp, trots
händelsen på morgonen eller ja natten som gjorde att jag inte kunde sova.
haha, djur säger jag bara. jag älskar dem trots allt.

så fick jag reda på allt på en gång idag. att jag förändrats och massa.
men ingen kan säga på vilket sätt? bara att jag inte har tid för dem och
att jag aldrig hör av mig. men varför inte höra av sig själva då?
ett problem kan väll aldrig bara vara en persons fel, eller kan det?
jag vet inte ens om vi är vänner längre, och det tycker jag är ledssamt.
du är en sån bra människa att jag inte vill förlora dig som vän.
det ska du veta, eller det hoppas jag du vet att jag tycker.

nu ska jag nog strax äta och sedan göra iordning mig.
ingen aning om vad jag ska sätta på mej för kläder.
vet inte om vi kommer sitta ute, så jag måste ha termokläder eller nå.
ha-ha, nejdå. men vi ska ju grilla så lite kommer vi vara utomhus
skulle jag tro, besviken på vädret bara. Snälla bli fint igen?
mysigt ska det iaf bli, som alltid när vi ses.
synd bara att inte alla kunde komma..
hoppas sara hittade något spel, vore lite roligt faktist!
nej nu får det vara nog med allt trams.
Nu ska jag kika igenom min garderob och gå ut med min hund,
chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0