måndag

första dagen i skolan efter lovet. den var väll okej förutom
att jag hade skoskav! ajajajajajajajajaja :(
menmen, ska man vara fin får man lida pin, tro mig jag vet.
men ja, var mikrobiologi, engelska B & trafikantutbildning.
inte direkt någon rolig lektion men det gick an.
får bara sån panik över , trafik grejen, 4 lektioner kvar och jag
kommer aldrig hinna klart. Har tagit ända tills nu att klara
fas A och B så nu är det fas C och F- fordon. & det är för G bara !
Sen vill ju jag gärna ha VG eller högre så då måste jag göra alla tre repetitionerna,
eller göra och göra.. KLARA DOM! så är det ju bara slutprovet kvar för MVG..

inte nog med det så är det mikrobiologiprov imorgon om protozoer,
svampar och mikroorganismernas levnadsvilkor. Inte roligt!
så har vi djursjukvårdsprov på fredag om alla veterinärverktyg, och det
är inte lite heller! Syftet är att en veterinär ska kunna fråga oss om ett verktyg
och vi ska kunna hämta det rätta. Så vi fick ett  häfte på 246 sidor med massa verktyg,
nålar,kanyler osv. Så på fredag kommer hon ha med sig några verktyg och vi ska
skriva vilka de är. Eller så tror jag det kommer gå till i alla fall. men får väll se då.

igår blev det massa mysa av! Babe kom hem, så kom han till mig senare. Han va
en aning tjurig i början då han var så trött men det ordnade jag upp med en dusch.
Han är inte direkt svår att få med, ha-ha. Nog med sånt.
sen kollade vi på film och myste massa. Så när vi skulle sova snarka han extrem mega högt!
Tack för att du orkade komma iallafall <3

nu ska jag ta och gå ut med min hund, laga mat och börja plugga till provet som är imorgon.
önska mig lycka till, det behöver jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0