måndag

sitter i skolan just nu. Ingen höjdare då trafikproven inte
direkt går som jag vill & hänger sig & har sig!
så tröttsamt att jag tror jag dör..
fick göra om två test för allt bara stängdes ner, nå fel med nätverket.
ha-ha
'' don't worry, be happy''
lätt, säger jag bara.. lätt

helgen var helt jättebra! Började med att i lördags så var vi hemma hos
elma, alla brudar + massa brudar till. mysigt. Så grillade vi och hade oss,
när vi väl fick igång grillen, eller ja elmas pappa fick igång grillen.
angelica och nathalie hade lite dåligt tålamod & var för hungriga så
dom stekte maten medans vi vikingar grillade. ha-ha
efter maten vart de massa prat & planering inför p&l som förövrigt vi
ska beställa biljetter till nu i veckan, eller stina skulle? tror jag.
sedan fick vi tårta, med choklad & JORDGUBBAR PÅ :) då vart alexandra
massa massa glad! men ledsen när ja inte fick äta upp alla jordgubbar som jag ville..
men elma har lovat att köpa jordgubbar till mig i sommar.
hon fick massa fina pressenter med, bl.a en stor kollage-tavla av oss med massa
snygga bilder på, tror hon vart jätte-nöjd!

i lördags åkte jag hem till robban med halv 10 tåget, hade luddis med mej med.
väldigt varmt redan då. måste säga att det har varit underbart väder den här veckan!
så mös jag & robban ute i solen och sedan var vi iväg till nån grop så luddis fick bada
det tyckte han var mycket roligt. jag med, att se alltså.
på vägen hem plockade vi upp tom & linnie och vi åkte till månsan för att äta kul-glass:)
mums!
efter det åkte vi och lämna dom, så åkte vi hem och fixa oss + fixa en film att se när
vi skulle tillbaka :) , så tog vi bilen och handla mat sen åkte vi hem till tom där vi grilla.
efter vi ätit kom robert&sandra och det blev kubb & film sen. Helt värdelöst slut på
ena filmen men den andra var ganska rolig, ja.
sen skulle jag åkt med 19.07 tåget på söndagen men det var inställt!
så vi åkte och köpte glass och så skjutsa rbban oss till västerås :)

nu ska jag försöka mig på ett test till, då jag redan klarat fas C idag, heja mej!
men kan ju försöka mig på Fordons-testet. ha-ha
sen ska jag hem & vänta på min älskling, så blir det mys hela kvällen! <3
imorgon blir det Boda borg! LÄNGTA

                                                               jag älskar dig robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0