måndag

DAMP PÅ BLOGGEN SOM INTE SPARAS, nu försöker vi igen..

skolan tar seriöst kol på mig! om man säger såhär så skulle jag
inprincip kunna bada i rester och prov.. låter det kul kanske?
nej jag skulle inte tro det, och inte tror jag nån annan tycker det heller.
men efter sommaren ska det bli andra bullar för då ska jag bli duktig.
jag ska ha en almenacka som jag ska anteckna när vi har prov
och inlämningsuppgifter och i vilket ämne, så jag kanske inte
hamnar efter så mycket för jag har glömt det och sen struntat i de.
skämms på mej jag vet, inte direkt stolt men ah.
så ska jag även ha plastmappar för VARJE ämne och hålla ordning
på alla papper så jag kanske hittar de jag ska ha..
lycka till på mej och jag hoppas det går bra.

jag är nervös as hell!
var på arbetsintervjuv i torsdags och i lördags.
kändes som det gick bra, men det visar sig väll imorgon.
min mage går av snart jag lovar..
dom ska iaf ringa imorgon och säga om det blir ett
ja , nej eller ja men inte just nu, vi behåller däremot gärna ditt namn.
inte vart saken mindre nervös heller när thom ringde och sa
att han hade fått jobbet. kommer bli såå pisst om jag inte kommer med(a)
men med min otur, lär jag inte få det.. ha-ha

nej nu ska jag sova.. tråkigt att sova själv bara :(
i love you deep and pure ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0