onsdag

idag var det sovmorgon, men jag fick gå upp och se glad ut iallafall.
har man hund så har man lixom, ha-ha
och mitt busskort vill inte funka! aah, får hets. helt seriöst.
menmen, mamma ska ringa imorgon (a)
nyss kollat på top model & sex and the city, underbart.
och nu är det dax för CSI :) älskar onsdagar!
fixat lite hemlissar idag med, de ni!

var på friskis & svettis idag på förmiddagen,
hur kul som hellst!
dessutom fick vi gratis biljetter, då det är en kampanj hela maj.
så vi ska prova på allt så kanske det blir terminskort efter sommaren :)
naajs.
sen på eftermiddan blev det fårgård, haha hjälp vilken mortion jag
fått idag (; hahaha. men kul va de !

imorgon ska jag träffa petra :)
nu ska jag titta klart & sova.
puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0