onsdag

helt jättetrött imorse! Brukar vara sådär lagom småseg
när jag ska gå upp om mornarna, men i morse var det hemskt.
Ögonen bara slockna fast jag inte ville det, så var bara och gå
och lägga sig. Varför kämpa emot lixom ?
Är typ lika trött idag, men mest är jag trött på skolan!
Åååh, så skoltrött så jag kan spy på allt, och då menar jag det !
men det är bara bita ihop, plugga arslet av sig och gråta sig till söms.
eller någonting liknande.. ha-ha

var på friskis&svettis idag efter skolan med malin,
det var skönt fast jag var trött i hela kroppen!
Men såg några gamla kort idag, jedrar va tjock jag va ;k
bara att ligga i hårdträning, eller nå. HA!

nejdu, jag är heltrött..
blir sängen för min del..
ska ha med ludde till skolan imorgon,
hittade ingen dagmamma till mitt barn ;) ha-ha
sen efter skolan ska jag på arbetsintervjuv,
hoppas det går bra!!
nej, nu ska jag sova.
PUSS

image7 " gó och glá, kex-choklá :D HI-HI "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0