söndag

igår kväll var en mycket trevlig kväll :) åkte hem till sara runt sex,
så mötte jag alla där. Började grilla, eller ja angelica var kvällens
grillmästare. Eller mästare och mästare , ha-ha.
Vi åt och mös, prata av oss och så vidare. Man får reda på allt man
vill och allt man inte vill höra. hö-hö
det var najs. efter  några timmar? kom beckas kille, och hans&hennes vänner.
så då var jag och sara tillräckligt rastlösa och elma & resten hade börjat prata
skolarbeten och så vidare. så vi kände att det var dax för kubb. som för övrigt vi vann :D
känner mig stolt som fick ner första och sista ;) jag som aldrig brukar träffa!
sedan kolla vi på gamla bilder så vart det hemfärd för min del. Trevlans kväll

     

idag kom robban hem, nu är jag lycklig kan jag lova :)
hoppas bara han kommer hit så jag kan krama sönder honom!
men jag ska väll ringa snart så jag kan planera min dag.

imorgon börjar skolan igen, inte roligt! har mikrobiologi-prov på tisdag.
men ja, man måste ju göra sånt med.. ha-ha
nej nu ska jag gå och göra mig fin. och äta frukost som jag inte gjort än.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0