tisdag, bodaborg

var som sagt på boda borg idag. hur kul som hellst verkligen ;)
mitt lag var: malin lundin, malin andersson, jag & elin löfberg.
kanon lag, även fast jag helt ärligt inte trodde de från början(a)
men det viktigaste för mej är att alla försöker & det lyckades vi prima
med! så åkte vi ut ur de sista rummet typ på alla, surt xD haha
vill åka dit snart igen, är du på? :D

på torsdag ska jag på anställningsinterviuv på¨donkan, hoppas
det går bra för jag behöver verkligen pengar ! nu nu nu
lite smått nervös ja, aldrig gjort nå liknande
men går nog bra, hoppas jag :)

nej nu ska jag gå och sova, är helt slut!
tror jag börjar bli sjuk.. och det suger.
men vad kan man göra åt saken, liksom.
bara att gilla läget.

nej nu ska jag ringa babe :) ♥
chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0