tisdag

just nu sitter jag och kollar på desperata hemmafruar.
Spännande,spännande. Då man vet att någon kommer försvinna i
turnadon som snart kommer komma!
men får se senare i programmet hur det kommer sluta.

robban skulle ha kommit idag med det blev inte så,
han har nationellt prov i matte imorgon och det är viktigt att han
klarar det den här gången!
jag hejjar på dig älskling :) !

hade prov i mikrobiologi idag. det gick inte helt bra, inte bra alls faktist,
men vad gör man? ler och hoppas på ett godkänt.
hoppas att djursjukvårdsprovet på fredag går bättre iallafall!
är så trött på mig själv! har så mycket att göra, men gör ingenting.
åh, måste bli ändring på det! snart sommar,snart sommar

nej nu ska jag titta klart på mitt program & gå ut med ludde.
sen blir det och ringa älskling, ta med saga och gå och lägga mig.
imorgon blir det  friskis och svettis med idrotten & studie besök på
en fårgård på eftermidagen. blir nog fett najs.
sen efter skolan blir det och ordna lite hemlisar! hihi

Jag kan va ärlig, jag kan va härlig
Jag kan va bättre än bra
Hur svårt kan de va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0