torsdag

igår var det valborg, och idag har varit en lugn dag. tack & lov ! :)
vaknade upp hemma hos elma, åt frukost och sådär. Sedan bar det av
hem till tessan, där hon & elma skulle plugga. ovanligt? nej ;p
sedan bar det av hemmåt där jag & mamma gjorde iordning taco,
hur gott som hellst var det ! ta mig på orden.
sedan har jag bara chillat vid tv:n och datorn. skönt för en gångs skull
må jag säga.

igår var vi hemma hos sandra och jimmie. det var helt okej, då vi grilla
och hade oss . skulle inte bli så många men slutade med 30-40?
överdriver jag kanske ? ja, jag vet inte. många fler än det var tänkt iallafall.
men jag och elma gick hem kanske redan vid halv ett ? då vi satte på
en film, som vi båda nästan somnade till. lika bra och sova.
valborg är överskattat enligt mig.

jag tror jag kommer längta ihjäl mig efter min babe. men det är väll inget han
kommer att märka av. tro mej , haha
nejdå, nu ska jag inte vara sån. klart han vet och gör (a)
men han är på sånt där lan ? för nördar. hö-hö
men får hoppas han orkar komma på söndag efter han kommer hem.

imorgon bär det av till eskilstuna för shopping! väldigt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0