black&white, ofc ;)

måste säga att veckan har varit helt okej :-)
i torsdags drog min klass till stockholm, vilket trots allt var roligt (a) haha,
inget jag trodde innan men ah :-) blev först en låång buss-tripp ;-)
men längst bak i bussen dit texten på filmen som rullade inte syndes underhållde
vi oss själva, eller mest jag elin & carro :-) haha.
Kanske blev lite dryg men sånt man får ta en tidig morgon :-) ´haha.
Sen vart det en tripp till regeringen , det var tråkigt ;)
Men efter det blev det stan! Träffa robbis en stund :)
& sen historiska museet, det va roligt & intresant! :)

fredagen vart det black&white party :-) först vart det värsta tabben,
vi kom inte in! hahaha
men efter ett tags tänkande lyckades vi komma in (a)
Då vart det & stressa för att få bort alla miljoner stolar och bord :P haha.
Men när allt var klart vart det bra, förståss!
Festen hade sina både roliga & mindre kul stunder.
Och tvekar starkt på att nånsin ha fest igen!
När fötterna gjorde så ont att jag knappt kunde gå var det dax att städa och åka hem :-)
Hoppas ni som kom hade en trevlig kväll! :)

igår vart det att börja jobba kvart i 12 till 4 :) sen hem & bosätta mig i soffan!
Absolut med chips & dipp, med mamma.
blev att lägga sig tidigt vilket gjorde att när Skruven väckte mig halv 9
& var kissnödig kunde jag inte somna om sen.
Så jag satte på sex and the city filmen :) DEN ÄR FÖR UNDERBART BRA!
Tänk om man hade ett liv som deras, usch man kan önska :)

nej nu när det är första advent ska jag frivilligt städa :)
nu när listerna & allt till mitt fönster är uppe , saknas bara gardiner & rena rutor! ;)
så ska få ett fins städat rum snart :) dax att sätta igång, jag har jobb att göra! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0