fredag kväll :)

man brukar säga: jag känner iallafall att jag lever!
När man gjort sig illa eller när något sårar en gång på gång.
Jag önska jag kunde känna samma sak. Men det känns mer som
jag är död på något sätt. Iof är det pencilinet som tar död på mig.
Känner mig helt utmattad & vill hellst bara vara hemma.
Eller så känns det just nu, men tidigare idag var nog jag mer pepp,
än dom som skulle på krogen. Visst dom ville jag skulle följa med och vara nykter.
Men det ger inte samma effekt, visst jag är absolut den som kan ha roligt utan alkohol.
Men när man känner sig taggad på krogen vill man väll gå hela vägen ut?
Ah hur som hellst får det bli en helt annan historia & dag :)
För nu har jag poppat pop-corn & gjort mitt favorit te.
Kvällen framöver spenderas i soffan framför tv:n med mamma :)

Grattis till emma som blir hela 17 år idag!
Imorgon blir det firande av henne, roligt javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0