snart helg :-)

åh vad jag skulle vilja ha sommar, thailand -07
sol och vackert väder.
ungefär som här på bilden.
Det var thailandsemestern -07
Hoppas thailand -09 kommer bli lika
bra om inte bättre! :-)

hade ödleprov idag. Gick bra :-)
Hoppas på ett högt betyg (a)
Igår hade jag nationellt prov i svenska
och det tog ju sin lilla stund, haha.
Och imorgon är det omprov på
andragradsekvationer, roligt ;-)

helgen kommer tillbringas mitt
ute i ingenstans. Där jag hade min
praktik för några veckor sedan.
Ska vara barn & djur vakt :-)
Eller ja hund,katt & häst.
Resten av djuren får barnen sköta ;-)

nej nu ska jag ta mig en uppfriskande dusch, efter det ska jag kolla igenom matten & efter det blir det nog sängen för mig, haha. Är helt slut om dagarna nu när jag äter pencilin. Men man ska ju inte klaga har någon smart persson sagt någon gång för länge sedan :-)
Nej nu ska jag kila, jag hör att min hund vill ut en sväng :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0