angel in the dark,

okej här sitter jag, när jag borde sova..
Knappt på-klädd(?)
nej usch, vovven min har redan somnat &
tycker matte är knäpp som inte kommer ;-)
Har fått en utskällning av henne, ordagrant :*

Idag tog förövrigt jag & Skruven bussen in
till Köping runt 3 någon gång, sedan gick vi till
mammas jobb, för alla var ultranyfikna på skatten min!
Sen när vi vart där så Ulla,Bettan & Michael + boenderna
fått hälsa gick vi vidare upp en våning där minna var.
& om hon blev kär ;-) fast vem blir inte (a) haha, nerå.
Men valpar är bara för söta :-)

Nu vill jag att det ska bli torsdag, då blire simning med ann-pann,
låter trevlans tycker jag.
Sen Helg! yes yes yes
Det gillas mycket.. massor om jag ska vara helt ärlig :-)

nej nu blir det vidare till sängen,
god natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0