hemma kväll, trots allt :-)

åh! på dig ann-pann :k
inte åka och simma för du fryser?!
Sämre ursäkt ;-) haha
Bäst för dig att du gottgör mig, väl ;-)

Så min kväll blir hemma..
Tråååkigt ;-)
Men iallafall, blir väll att sätta sig med
mamma i soffan :-) inte fel de heller ^^

imorgon ska jag och mami & shoppa
lite smått eller iaf och kika i lite äffärer :-)
det blir trevligt, sen ska jag försöka hämta
min singstar-skiva & på kvällen blir det hem
till ann-pann (: dit även alla brudar ska!
mys i hög grad, ska ni veta ;-) det blir dess
utom toppat med alkohol i sin rätta mängd
& idol, plus lite annat smått & gott :-)
fulla vänner tycker jag om, sen blir det mycket
tokigheter, vilket jag föredrar ;-)


idag har jag varit duktig! mhm
skriv upp det ;-)
har nämligen, här ska ni få höra.
Aldeles själv! spacklat & slipat mitt fönster
och fönstret i trappan! Duktig jag :-D
Nu är det bara att måla kvar! IHI, sen sätta
upp mina lister & så kan jag få sätta upp snygga gardiner..
JA TACK va glad jag blir :-)
Det ser ut så här just nu :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0