hur ska jag någonsin, kunna lysa som du

mh här sitter jag, ner gosad i min soffa :-)
med min lilla skrutt hund på armen och the i den andra handen.
Mysigt värre kan jag säga er!

och jag tycker för övrigt att jag är värd det, då jag och ann
var till ekbacksbadet, i arboga och simmade idag :-)
dom har iallafall inte lika kallt vatten som i Köping!
nej usch fattar inte varför Köping har så kallt vatten :k
men ah, bada bubbelpool med, skönt skönt :-)
tack du ann-pann för trevlig kväll!

helgen blir nog bra?
på fredag blir det nog nå med brudarna,
iallafall någon eller några av dem :-)
Elma säger att hon saknar mig, så va gör man inte ;-)
Sen på lördag åker jag & min farliga hund till babe,
där alla är förväntansfulla på hur min nya skatt ser ut!
Sötare än henne får man leta efter :-) stolt matte

nej nu ska jag ut med monstrena & efter det blir det
sängen, mysigt att krypa ner med en tjej som är gosig (:
sen att hon har så mycket päls, gör det bara massa gosigt!
hihi (a)
nu är iaf nästan alla löss (hon hade när hon kom) borta, YES!
jag vann lössisar! äckliga, äckliga löss!
men nu får ni inte äta på min tös nå mer :-)

Men till saken nu..
GOD NATT AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0