I rise and fall, to get it all

jag orkar inte prata om det.
tack ändå sötnos för att du bryr dig.


sjukis idag, mår inte bra alls. Och inte tycks det bli bättre. Inte på något vis.
Varken psykiskt eller fysiskt. Och det känns tragiskt, tro mig det tycker jag.
Men efter regn kommer solsken, har en vis person upptygat mig om gång
på gång på gång, och jag lika så henne. Och det är okej med mig. Helt säkert.

Ska väll tillbaka till praktiken imorgon eller på onsdag, beroende på hur jag mår.
Tillbaka till ingen civilisiation, usch jag hatar det. Inte för att någon kontacktar mig,
mer när jag är hemma. Haha, nej nej. Utan bara för att det finns möjlighet.
Men är bara den här veckan ut kvar, håll ut alexandra, håll ut. Ihi.


Babe, don't do this.
I'm afraid, afraid too lose you.
Do I need to be? You tell me.

want one moment in time
When I'm more than I thought I could be
When all of my dreams are a heartbeat away
And the answers are all up to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0