keep belive, you find.. something

godmorgon!
en viss sötnos väckte mig halv tio idag.
Betyder att hon sover längre och längre :-)
och att honbörjar bli rums-ren!
Hon kissar inte inne längre, om det inte råkar
hända en olycka. Men saken är att hon har iaf förstått att hon
inte ska kissa inne & det är huvudsaken :-)
Sen är det bara & träna och träna..

idag ska jag tvätta igen. Alla mina kläder ska vara rena så jag
kan se vad jag har.. Så jag sen kan bestämma vad jag ska ha på mig på fredag :-)
_Usch känns inte som jag har nå kläder :-(

Ikväll ska jag & ann-pann simma igen.
ska bli skönt, och jobbigt ofc. ;-)
Men bara att se fram mot bubblandet i slutet!
Hon var förövrigt här & mös igår kväll :-)

Nu märker man att jag har en valp :k haha
( jagar sin svans, varv efter varv ;-p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0