Utbytesstudenter,

ah nu sstädar jag och fixar, för tonight kommer Steff hit.
Ska och hämta honom halv 7 i Örebro, då har han jobbat klart.
Sen blir det, jag vet inte, i Örebro & sen hemfärd.
Spännande, och mycket läskigt! Vill inte längre, haha.
Engelska-helg, kanske? haha

Inte mått bra inatt och sov på soffan, trodde jag skulle få åka in
och magpumpats igår. Efter jag ätit svampstuvning på min praktikplats
mådde jag piss. Verkligen jättedåligt.
Så spydde jag med :/
och det gör jag verkligen inte om jag inte mår jättedåligt.
Men är bättre nu, trodde bara att jag inte skulle kunna somna igår /:

Jag måste säg att jag saknar mina tjejer oerhört mycket,
förstår inte vad som hänt. Men jag är aldrig med längre.
Det är så tråkigt  :/ men jag vet inte vad som hänt.
Känns som jag alltid får reda på allt efteråt om det inte handlar om att festa,
då hör jag det innan. Men annars är inte jag välkommen då ? :(
Alltid nån som säger: va har inte någon pratat med dig?
Nej inte den här gången heller..
Jag saknar er, glöm mig inte :(


Babe kommer ikväll <3
Jag saknar dig varje sekund. Oerhört jobbig vecka.
Ingen kontackt med sivilisationen. Ingen teckning, inget internett.
Men är en vecka kvar sen blir jag mycket hemma.
Tre veckor, då förståss med min lilla valp jag tar hem på fredag :)
Skruven, hjärtat.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0