think pink!

mh söta nathalie klagar på att jag aldrig uppdaterar (a)
förstår inte varför ;-) jag som skriver vaaarje dag , haha.
Eller nej, men ah iallafall :-)
Sitter nu och bränner massa skivor, till imorgon/inatt.
Kommer bli ' so much fun' !
Mh, och brände ut absolut 80's  och mamma blev nostalgisk!
Så jag kkan ju gissa vad det kommer bli xD men jag har iaf
tagit ut lite alternativ, så man kan ju hoppas & ja det gör jag :-)

Var rosa bandet galan i tisdags, hoppas ni iaf köpt ett band?think pink!
Jag skämms så mycket att jag inte gjort det i år.. Jag menar
kan man inte ofra 20 kr till något som man kommer få kontackt
av i framtiden, även om det inte blir en själv som är den
drabbade kommer någon i ens närhet bli,
om det inte redan är någon..
något som är så otäckt att man igentligen inte vill veta av det.
& då med hjälp av dom där ynka 20 kr öka chansen att få fram ett botemedel.
Ah jag skäms iaf för jag inte köpt något :( men tror inte det är försent än?
Ah men hur som hellst, think pink!

Ikväll kommer elma hit, åh det var så länge sen sist nu!
Iaf sen sist det var en sån där elma/alexandra kväll!
Och sist vi sågs var iaf inte för mig nån succe, usch på den kvällen.
Vart så trött på allt & alla.. så jag ville bara hem.. hem hem hem!
Eller förfesten hos ann var glad & rolig, then it all blow'd away, sadly
Och imorgon ska jag och elma på äventyr!
Vi ska nämligen till Ullared, det ska bli mycket trevligt.
Ska typ skriva lista på vad jag ska ha snart ;-)

Men det jobbiga är att jag måste lämna iväg Skruven :(
Har inte sovit en natt ifrån henne sen hon kom ju!
Men ann har lovat att ta god hand om henne :-)
Och det tror jag!
nej nu ska jag ta och göra något att äta, sen ta reda på när elma kommer :-)
Ska en sväng till mormor med så åker nog dit strax!
pussis

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mycket bra Alexandra, nu blir jag stolt över dig!

Måste ses snart också! :) <3

2008-10-30 @ 14:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0