you keep insisting!

well,well
nu har en hel dag på mitt otroligt roliga lov gått!
men ah, inte får man sova. Nejdå ;-)
Riktigt kul del med valpar, haha!

nej nu ska jag nog gå ner till min köre mor :-)
ta en kopp te & mysa vid tv:n
Ann-pann kommer nog skulle jag tro med,
eller så hittar vi väll på nå annat bus?
Jao det löser sig :-)

den romantiska middagen jag planera för
bror & hans flickvän vart för han & mig :k
då hon inte ville äta ;-) haha
Men fick mvg för maten av min bror!
Viktigt att ni vet det ;-) haha
blev: grillad kyckling, stekt potatis & gräddsås! ;D


Kommentarer
Postat av: ann

du kanske ska berätta om att de var rök i hela huset & att katten hoppa ut ? ;-) haha din nöt !

2008-10-18 @ 01:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0