Don't stop boy baby don't stop to row

nu var det ett tag sen , men har vart fullt upp med kalas då jag själv fyllt år och så har det vart så mycket mycket annat! Ni får ursäkta, tacktack. Min födelsedag var iaf lyckad :) släckten kom och vi bjöd på middag. Tacogratinerad kycklingfile & fläskfile, och ris till det. Trots att vi aldrig gjort det förut vart det en hitt & recept delades ut efter maten. haha, kanske inte så ovanligt när alla tanter samlas ;) nej men ah. Efterssom jag inte tycker om tårta så servera jag glass tillsammans med olika meloner & frukter/bär. Det var även väldigt populärt, dock vart de lite stora bitar för att kunna äta med sked.
Tack för allt jag fick & till att ni kom! :)

idag var det sista dagen för mig i skolan på ett bra jävla tag! hihi.
jag ska nämligen ha 3 veckor praktik, då jag ska vara hos madde med dom gamla tanterna.
och de andra arabhästarna. Ska faktist bli rikgt roligt och komma dit igen,
väcka gamla minnen och annat. Undrar om hon bor fint nu när hon flyttat? =)
så en vecka en blir det en vecka looooov!
projektarbete, då jag ska en dag in till skolan.
prata med min mentor, och ha en kurs - blomsterbinderier.
så en vecka loooooov till!

naiiijs :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0