just another day..

okej, vart en ganska lång dag idag.
Usch, vet inte om jag någonsin! kommer vänja mig vid att gå upp tidigt? Däremot börjar jag vänja mig vid att gå & sova tidigt, haha. Redan vid halv nio, när jag kommit in från min promenad med Luddis var min kommentar; mamma jag tror jag går och lägger mig :)
och hon lixom, whaaaaaaaaaaaaat?!
hahaha, jo när man var lite var det att vara uppe så länge som möjligt som gällde.
Men det är väll så när man får göra någonting är suget inte lika stort, eller?
Började kolla på " He is the man" , älskar Hillery Duff i filmer. Vet inte riktigt varför, men.
Andra blomsterbinderikursen idag, gick riktigt bra. Nästan alla var sjuka så vi var bara tre st!
Men så kl 3 kom det en från Virginska som hade både nersatt syn & hörsel, undra hur det kommer gå för henne i kursen?  Nej usch va elak jag låter, menade inte det på de sättet men tjaa..
Första idrottslektionen imorgon, med vår nya lärare, spännande ;)

Nej godnatt, sov gott & dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0