relax take it easy

fredag
skolan och allt var helt okej,
tack vare att tåget stannade på vägen missa jag
bussen till skolan och kom tio minuter försent.
aldeles för mycket! mh, för hade matte & behöver varje sekund
i världen för att jag ska förstå (a) haha
sen var det engelska, men hade ingen ork, så malin hjälpte
mig med matte läxan, tack!
sen vart det bara prat resten av lektionen.

När jag kom hem vart jag kidnappad, av min mamma.
Som skjutsade mig hem till elma.
Därifrån gick nathalie jag och elma, ner till mekong
där resten av gänget var :) <3
Stort långbord med alla stjärnor!
Efter en underbart god måltid, tog vi bussen in till köping.
Innan det tog jag farväl av angelica & cape,
som tyvärr inte kunde följa med.
( tack för shampo och hårinpackning! )
På bussen fick jag ögonbindel, läskigt!
Sedan vandrade dom runt med mig, Beckis & sajo.
Inte direkt dom säkraste ledsagarna, haha.
och lät mig vandra upp och ner på massa saker
och över vatten & jag vette fasiken allt?!
Var även runt inne i hemköp, tror jag ? haha
Mh, besök av polisen som hoppades det inte var möhippa?
haha, usch vilka besök. Tur att jag inte såg alla som skratta åt mig :)
Ibland är det bra och va blind? eller nej.
Gav bort mig till folk gjorde dom med, mh vilka vänner ;) haha
efter det, tog en man? med mig in i hissen & där uppe mötte tjejerna mig.
underlig man dedär ;) haha. läskigt.
Hade fått tamponger i näsan, mhh snyggt.
väl där uppe lämna han mig och då satte tjejerna in mig på en toalett?
men jag hade fortfarande inte fått tagit av mig ögonbindeln.
Sen ledde dom ut mig & när jag fick av mig ögonbindeln
var dom framme med kamerorna, snygging ;)
Så var vi framme, på city relaxen :)
Sen måste jag säga att det vart en helt underbart mysig kväll!
Tack så jätte mycket mina änglar, ni är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0