never back down

man kan ju iallafall inte klaga på vädret! Nej för det är helt enkelt helt underbart.
min dag kanske inte vart så rolig, min helg kanske inte är det. Det tyckte iallafall
inte malin som åkte hem istället för och stanna som hon skulle.
jobb,match och lite mera jobb! Men vädret är iallafall bra och nästa helg är det ju
valborg så då stannar hon istället. Eller ja, iallafall till på fredag.

Jag har ingen aning om vad vi ska göra eller vilka vi kommer att vara med. Men jag
antar att det löser sig, som allt annat. Men jag tycker det vore mysigt att grilla som
förfest, så när och var? ;)

nej imorgon ska jag tillbaka till praktiken.. Till dom långa och slitande dagarna.
Men hoppas vädret fortsätter såhär fint. Då blir det kanon!
sen när vi kommer tillbaka till skolan är det bara en månad kvar till studenten!
en månad.. Hjälp, det är roligt och skrämmande på samma gång.
Det är lixom steget ut i vuxenlivet. haha, hur ska jag klara mig ;s

elma va här en sväng idag med innan jag började jobba. Vilket var trevligt.
 Typ saknat dig till tusen! Tack för att du kom babe, du är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0