packa upp, packa i

nu är jag hemma igen! saknat mig?;)
det har iallafall vart hur underbart som hellst!
även fast det då regnat varje dag mer eller mindre!
men skönt att komma bort, slappna av sola och resa lite.
landningen på vägen hem var den värsta jag varit med om :k
jag trodde allvarligt jag skulle dö eller något! Haha.
Men jag hinner inte skriva så mycket mer ska göra mig iordning,
packa upp resten & packa igen då jag ska på praktik i två veckor och inte
bo hemma! haha, en natt hemma sen bort igen. Jisses!
Idag blir det påskmiddag med, eftersom vi missa den när vi
va i thailand. Det är iallafall skönt att va hemma och nu måste ni
berätta allt jag missat, jag kan inte vänta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0