alla hjärtans dag :)

idag tycker jag iallafall att det är en
väldigt speciell dag, sen struntar jag
totalt i om ni bara tycker det är som
vilken annan dag som hellst. För
för mig är den speciell :)
Kanske för jag är sån kännslig person?
Jag har ingen aning, men jag gillart!
Därför vill jag att det ska bli den där extra
ansträngningen för att få den så mysig
som den kan bli! Det handlar inte om att
få gåvor eller bli bjuden på saker. Utan
att få umgås utan bråk eller konflikter
och känna att man inte behöver anstränga
sig för att det ska kännas bra. Utan det
ska bara komma av sig själv, naturligt.

Och vet ni vad? Jag tror jag kommer få en riktigt bra alla hjärtans dag. Eller jag hoppas verkligen det! Ska spendera den med babe, så hoppas inget går fel. :) jag vill bara säga jag älskar dig robert axel johansson! <3

i torsdags
var det studentfest på etage,
och måste säga att det var riktigt roligt!
Gick dit med malin :)
tack för en jättekul kväll allihop ;p
för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, fy faen va vi är bra!
och dagen innan var jag hemma hos
babe efter skolan då jag var ledig
hela torsdagen, TREVLIGT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0