bring it out!

godmorgon allesammans!
igår vart ju somsagt en shopping dag så det gjorde ont i plånboken,
och då behöver man ju jobba ihop nya pengar. Och det är precis vad
resten av min helg består utav. Kanske min elma kommer ikväll?
Eller att jag kanske åker till henne efter jobbet, bäst att passa på lixom.
Rätt va de är så är dom allihopa mördade på hostel! För dit ska tokarna.
Så jag tänkte passa på att mysa med henne innan hennes huvud blir
hemskickat i ett paket <3 hahahaha. Orka va så rädda tjejer.

idag ska jag lära mig nytt område på jobbet, driven.
Så det blir la lite spännande, lite jobbigt med eftersom
min läpp är som den är. Fy faen!
Nej jag ska väll göra iordning mig nu så jag är klar när
vi ska åka, men elma jag ringer dig sen. Se till att ha batteri!

Kommentarer
Postat av: elma

haha, jag kommer inte dö! För övrigt mobilen är mongo som vanligt, om det inte funkar att ringa. Var vänlig och slå upp mitt nummer i närmaste telefonkatalog (y)

2009-02-21 @ 14:06:33
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0