elma spent the night in my bed..

Nu har elma & mamma åkt till
jobbet/skolan. Medans jag då är
ledig! Hihi, men blir ingen sovmorgon
för det, neh för va så ljust ute imorse &
solen låg på så var hur varmt som hellst med!
Men inte hänger vi läpp för det inte q;
Igår spela jag och elma wii family trainer
och det var hur kul som hellst! Även om elma
utklassa mig lite
men det behöver vi ju inte prata om ;)
Mjölksyra i benen, kramp i magen & ett gott skratt.

Sen kolla vi i tidningar & såg några avsnitt sex and the city
innan vi hade vårt "snack" och sedan somna ;p
tack för kvällen, du är bäst!

Idag är robban i romme, igen. Kul då att jag inte fick följa med :k
hahah, nej men ah ;p Ska ta passfoto senare idag & jag hatar't!
Jag menar hur ofta händer det att man blir bra på passfotot?
Har aldrig hänt mig men man vet ju aldrig, någon gång brukar bli den första?
Haha, eller jag vet inte. Men man brukar väll säga så?

Nej men ska plugga lite på mitt projektarbete nu,
fick lite panik det ska in om typ en vecka!
& jag har inte börjat skrivit än..
Så skicka mail till strömsholm nyss,
och ska skriva lite av den fakta jag har tänkte jag.
Men vet ju hur det brukar gå (a) haha
chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0