mot bättre tider?

godmorgon, får jag väll säga då det inte alls var länge sen jag vakna.
haha, eller vakna först halv 8 imorse, av att skruven hörde att det var
andra som hade vaknat, så hon va tvungen att gå ner och kolla läget.
Men så är fallet att hon ramla ner för trappen när hon va liten så nu
törs hon inte gå upp / ner själv.. haha. Men vi håller på att träna upp
det sakta men säkert :) men just nu väcker hon mig näör hon ska ner.

igår var ingen bra dag, och man kanske ska tro på sånna skrock?
Var ju som sagt fullmåne igår och det ska ju vara ungefär som en
otursdag, och då på natten ska man drömma mardrömmar.
Enligt skrocket alltså, och då undrar jag hände det av en slump eller
stämmer det? för exakt det hände mig.
så dagen igår var hemsk, och kände mig riktigt riktigt besviken! Men
så kan det väll vara antar jag.. Så tråkigt bara för det känns som man
kämpat upp något som bara förstördes, sådär. Hur som hellst..

Idag har jag bestämt att det ska bli en bättre dag! Det måste det.
Ska iaf plugga på projektarbetet, ena sjukgymnasten svara mig igår
så jag ska börja skriva ihop det där nu, kämpa alexandra kämpa!
och nu har adam fått fnatt & tror att jag är bra på historia, fast jag bad
han om hjälp sist jag hade en uppgift? Hur får han ihop det, undrar jag.
Haha, och americanska revolutionen? Jo visst mannen ;p haha.

Kommentarer
Postat av: ämma

Du alex! hur gör du för att lägga bilder bredvid varandra och bredvid texten osv? :D

2009-02-19 @ 12:09:14
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lilja

Jag drömmde oxå mardrömmar inatt:/ inte kul usch

2009-02-19 @ 16:26:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0