shoppingtur!

ah nu sitter jag hemma hos elma efter en shopping
runda som gjorde ont både i fötterna och i plånboken.
men det som är värst är att det inte känns som jag
köpte så mycket, inte såmycket som jag ville iallafall.
Men nästa helg blir det lön & studiebidrag, så då vet jag
iallafall 2 saker jag ska köpa :) ett par speciella jeansleggins
& ett par vita tygskor! Köpte ett par svarta idag men vill
ha ett par vita med! Dom är ju trots allt så sköna :)
köpte även två kjolar, tre par trosor och en bikini.
Slänger upp en bild när jag kommer hem eller imorgon!
Någon som verkligen shoppa idag var iallafall cissi! haha

och kvällen slutar varken på köpings eller kungsörs festen.
Då jag och elma inte orkar! haha
Sen är jag sjuk och min läpp har svullnat nå gigantiskt!
Så jag hade nog inte gått även om dom andra skulle.
Så nu blir det mys med elma :)
OCH JAG HATAR DET HÄR NEDRANS TANGENTBORDET ELMA, köp nytt..
och din datamus tänker jag inte ens prata om,gaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Lilja

hahaha jag älskar slutet på inläget hahaha

2009-02-21 @ 11:53:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0