sjukis idag!

är somsagt sjuk idag :( vilket är massa tråkigt.
Jag menar hur kul är det att vara hemma hela dagarna?
sen knappt sovit nå allt inatt för jag kallsvettats..
Men hade iaf ingen feber imorse, bara en förjävlig huvudverk!
Och den vill inte släppa heller, trots mer sömn & knaprande på tabletter.
Och det är det värsta jag vet! Kan ju inte göra nå annat innan den
förbaskade huvudverken släpper :(

helgen har iaf varit kanon bra!
Började egentligen redan i torsdags, då det blev skutt för min del.
som ni redan vet iof;)
sen fredagen vart lugnare än lugnast. Då jag tog igen min ljumske
som varit sträckt nu ett tag. Men på lördagen försöktes det fixas
så jag och malin kunde ses ett tag men avståndet gjorde det svårt
och det blev ingenting tyvärr.. Men min kväll slutade iaf bra då jag
åkte hem till elma och där skulle det bli film och skitsnack men vi
var bättre på den ena delen än den andra. Som vanligt ;)
Och jag & Sara åt typ massa tårta(a) haha stackars elma.
Sen senare bytte sajo och natta av varandra och jag fick träffa
henne en stund ochså vilket gillades! :)
Sen söndagen blev det att stiga upp tidigt för att åka på cupp i västerås.
Kanon dag med kanske (för)mycket flumm?
Ah matcherna gick bra och vi vann B-slutspelet, fick pokal och kunde
åka hem lyckliga ;) Jag förövrigt åkte hem till babe, och söndag-måndag
visade sig bli bästa jag vart med om på länge. Tack, verkligen tack <3

Nej nu ska jag ta och plugga historia,
om min huvudverk tänkte ta och släppa.
Tänkte att jag skull göra någon nytta,
blir nog att tvätta med? Hur som hellst..
Ha det underbart allihop :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad jobbigt att du gått och blivit sjuk.. :(

Du får ta och krya på dig! :) Puss!

2009-02-03 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0