skoltrött?

hur orkar man ärligt? jag menar, plugga. Jag har verkligen försökt satt mig tusen gånger idag!
Men inte skrivit ett ord.Och det ska lixom in imorgon?!
Men lugnt sån här jag är, sitta uppe hela natten för att få det klart.
Kan ju också vara roligt, ellerhur? Nej inte direkt va. Men jag förstår inte, jag orkar inte skolan.
Usch, eller inte sånna här stora grejer iallafall.. Nästa vecka ska jag för övrigt ta tag i alla mina rester.
Bättre att jag tar hand om dem innan jag börjar med C15 (sprutkursen) som jag ska läsa vid
sidan om mina vanliga lektioner, alltså helger & efter skolan. roligt liv jag har?
Jotack, jag har märkt det. Sen är det massa plugg, och jag menar massa.
Det har dom varnat för nu i typ ett halvår. Men jag vill det så gärna!
Så jag ska verkligen kämpa!
Nej nu ska jag fortsätta plugga, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: ämma

pallar fan inte heller skolan nu.. :( usch. allt känns bara så trögt. inte hann jag klart med projektarbetet heller.. aja. skitsamma det löser sig!



Hoppas du mår bra ^^

2009-02-28 @ 14:44:39
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0