soff-sovande!

inatt sov jag på soffan? huehue
somnade där igår när jag kom hem ifrån elma,
sen vakna ¨jag där imorse, men kläder och allt på.
förstår inte? snällt mamma och inte väcka mig lixom.
men iallafall, så sov jag inatt en hel natt på länge.
tack för det, det behövdes.
För övrigt så börjar jag bli sjuk igen! Tummen upp på det.
och i helgen, eller ja imorgon efter jobbet
åker jag till babe & blir där i helgen.
Saknar dig nå fruktansvärt..
looooooooooooove you ♥

If tomorrow is judgement day
And I'm standing on the front line
And the Lord asks me what I did with my life
I will say I spent it with you

Kommentarer
Postat av: elma

haha, men jag skojar ju med dig i mitt inlägg! Bittra unga ;) jag skrev ju att det blev skit snyggt sen (:

2009-02-26 @ 18:55:40
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0