top modell snart :D

min kväll vart ju inte direkt
som planerat. jag skulle ju
plugga idag, remember?
men så blev det inte för jag
fattar egentligen inte vad jag
ska göra.. hahah!
men jag har iaf varit lite duktig,
jag har nämligen tvättat!
2 maskiner hittills. hihi :D

sen har jag plockat undan
lite med! Det får jag inte glömma(a)
är ledig imorgon, hihi.
Fast är ju sjuk så kommer
väll inte märka nån skillnad q;
men så kan det vara ..



nej vet ni vad, nu ska jag ta och kolla på top modell. Det har blivit mitt liv ;) haha, nej men jag har väll alltid tyckt om den serien ;p sen förövrigt är tyra banks ruggit snygg! Bara jag som tycker det? Och efterssom semestersvenskar går samtidigt, blir det att spela in det och kolla på det efter. Haha, det är med ruggit kul ;p men ah nu ska jag gå ner till tv:n.
Ha en fortsatt trevlig kväll, snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0