att fånga en fjäril..

tänk att man kan bli så glad över något som gör så ont i plånboken?
Ah jag pratar förståss om shopping. Jag menar vem blir inte på
bättre humör efter en shopping runda? Om man sen slänger ihop
ett trevligt sällskap & ett par sköna skor att gå till, blir det kanon!
Det är förövrigt det jag ska roa mig med idag. Kul va? :D
Efter en sån här vecka känner jag att det är vad jag behöver,
jag menar jag börjar skolan nästa vecka, hur sorgligt är inte det?!

Elma ringde mig nyss & tänk att hon alltid får mig att skratta..

jag: hallå!
elma: eeh, hej?
jag: ah hej!
elma: men vem är det ?
jag: va?
elma: ÄR DET DU?
jag: haha, ja
elma: ah.. det låter iallafall inte som du..
jag: nej jag sa ju att jag va sjuk, hahahaha

Kan ju vara jobbigt att vara sjuk, speciellt när man knappt har någon röst.
Och jag som knappt har det på dagarna, kan ni ju tänka er att det inte
är¨på topp nu på morgonen! Jamenah, elma är ju som hon är & det är jag
glad för! Sen när det där hade lagt sig kom hon knappt ihåg varför hon ringde
tänk att jag kan överraska någon så pass!

Ann är med en liten tokstolla, vill att jag ska spela cs med henne?
Haha, jag lovar hon vill det bara för hon vet huur total rutten jag är.
Kommer aldrig glömma förut, när vi va lite mindre. Haha
Pappa, som då är nörd på allt som har med dator att göra, ni som inte visste det.
Ah han satt och spela, sen va han tvungen att göra något och ann hade
tjatat om att hon ville testa att spela! Så han sa: ta över! Haha, och hennes min?!
Ah oslagbart :D Men det gick ju galant, ellerhur ann? ;) haha


Kommentarer
Postat av: Lilja

Tråkigt att du är så pass sjuk, hoppas du blir bättre.Förresten så finns det inge bätte än shopping, det får mig med på gott humör. Att färga håret och klippa sig är oxå en bra botemedel mot depp:)

2009-02-20 @ 16:18:36
URL: http://[email protected]
Postat av: elma

jag är bäst! För jag menar vem förutom jag lyckas sprida ett gott skratt så pass bra ;) HAHA, ring mig när du kommer hem! PUSS PÅ DIG KVINNA

2009-02-21 @ 16:32:13
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0