creapy etologi!

usch va jag fryser! Kan ju bero på att det pågår en fruktansvärd kyla där ute!
Tror jag börjar på att bli sjuk med då jag haft migrän ända sen vi prata om
huvudverk på lektionen(?) snacka om att jag måste inbilla mig?
Ont gör det hur som hellst, och inte lite ont heller! Men det kan jag ta,
men att jag börjar bli förkyld igen, det suger!
Men två dagar kvar den här veckan (onsdag,fredag) sen lov! yeeeees på det.
Ända tråkiga är väll att örebro kommun har en vecka innan de här i västmanland :(
men antar att det är smällar man får ta. Och jag går ju trots allt bara tre dagar i veckan :)

Blev pizza istället för lunch idag med frida,emelie och my, kan ju tala om att det var gott!
 Emelie lura på mig att vi skulle ta en kebabpizza, ända skillnaden med deras är att de
har strips på pizzan(?) hahah, men va gott. Tur det ;p
etologin idag var rolig som vanligt, men läskigt ändå.
Då vi pratade om humana skyddssätt och hur hormoner och spegelnevloner
påvärkar hur man är och vem man är. Även vad som gör att en mördare och
våldtäcktsman har förmågan att kunna mörda eller våldta.
Att det är en för liten mängd spegelnevloner då i det här fallet, är läskigt.
Att man föds med det och med en enkel spruta kan jämna till hur man är som persson.
Och att det även har med hormoner och signaler i kroppen som avgör om
en människa är kapabel till att vara otrogen eller kommer leva med sin partner livet ut. läskigt

sen har linda låvat att hjälpa mig med min design på bloggen,
eller ja hon sa mer att jag hade så ful blogg så hon ville det ;) haha,
och jag menar jag tackar ju inte direkt nej. Jag är helt värdelös på sånt där,
så lämnar över det till dom som kan! haha, men tack iallafall Linda,
funderar bara på hur du ska hinna i ditt upptagna liv ;)  nej va elak jag lät, förlåt!
- nu ska jag ta och plocka ordning i mitt rum sen blir det nog tv resten av kvällen,
är ju top modell!
För jag orkar inte göra något vettigt annars, blir bara slappt. Kan vara skönt det med.
Imorgon blir det nog att åka till babe efter skolan, är ju ledig på torsdag.
Men inte säkert än så vi får se.

nej vetu vad! jag är lika trött som sixten,
så blir att lägga sig brevid han i soffan. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0