alla dagar kan inte vara glansdagar..

idag har verkligen inte varit någon bra dag. Det började med att jag åkte in till skolan en hel timme tidigare helt i onödan, om det inte till och med var mer. Hur som hellst satt jag bara och prata den lektionen igenom, då vi inte hade någon lärare utan vi fått ett häfte att arbeta med. Men hur som hellst, så hjälpte jag sara skicka efter en studentmössa. Det är egentligen försent, men hon gjorde en efter efter beställning. Och fick den till ett dyrare pris, men en tår i ögat fick hon allt då det inte gick att beställa en studenttröja längre. så hon ska göra en egen, haha. Lycka till säger jag ;)
sen att allt tjaffs fortsätter hemma förbättrar inte direkt någonting. Att man bara kan vara så sarkastisk mot en människa är skrämmande, och det gör mig rent utsagt sårad! Men allt löser sig väll i slutändan? Jag hoppas det iallafall, men som det ser ut nu så ser det mörkt ut.Känns som du inte bryr dig? Men vad vet jag, ingenting tydligen.
Imorgon har jag inställda lektioner vilket betyder ingen skola, skönt!
Nu ska jag krypa ner med Skruven och hoppas att allt är över imorgon, önska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0