godmorgon?

godmorgon :) eller godmiddag? hursom har jag varit vaken ett bra tag nu.
jag menar det är inte lätt att bli väckt 8 imorgon och då vakna självklart
min lille vovvis. Och glad kan den vara som får sova efter hon blir väckt,
det kan gå en timme extra med nätt och jämt det.
Sen när hon är vaken tycker hon hela huset ska gå upp,
och tro mig hon lyckas ganska bra.

igår fungerade konstigt nog the hills avsnitten, tack för det.
Iof vart det lite sent, men vad gör man inte när man inte kan sluta
titta för man är för nyfiken att veta vad som kommer hända?
eller det kanske bara är jag som är en sån nyfiken filur (a)

nej dax att försöka ringa och väcka robbis, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0